Nieuws | 15 dec 2022
Jaarverslag 2020-2021

Het bestuur van UitgesprokenZaak.nl kijkt met gepaste trots terug op de eerste twee jaren van de stichting. Jan Boeve vertelt in het visueel opgestelde en concrete jaarverslag van 2020 en 2021 over zi ...


Nieuws | 16 jun 2023
Jaarverslag 2022

2022 heeft in het teken gestaan van het verder verbeteren van de kwaliteit van het systeem en het trachten zo veel mogelijk van de geschillen in een zo vroeg mogelijke fase op te lossen. Daar is Uitge ...


Nieuws | 26 mrt 2024
Jaarverslag 2023

De stichting heeft in 2023 verder gewerkt aan verdere borging van kwaliteit van zowel het proces als de inhoudelijke behandeling van de geschillen. Daarbij stond steeds de goede balans tussen zorgvuld ...




FAQ
Is UitgesprokenZaak.nl telefonisch bereikbaar?

Het blijkt dat de meeste consumenten juridisch advies nodig hebben en daar vragen over stellen. UitgesprokenZaak.nl kan, als neutrale partij, geen juridisch advies geven. Andere vragen gaan over het d ...



FAQ
Wanneer wordt een klacht een geschil?

Een klacht wordt een geschil als u er samen met de ondernemer niet uit komt. Daarvan is sprake als:  u de klacht bij de ondernemer heeft gemeld; en de ondernemer de gel ...