Als u een bericht wilt sturen over een lopend geschil, dan vragen we u een bericht te versturen via het geschillensysteem. Als u een andere vraag of opmerking heeft, dan kunt u een bericht sturen ...
Nee, u kunt niet nog een keer hetzelfde geschil aanmelden bij UitgesprokenZaak.nl. U kunt nog wel een zaak bij de rechter aanmelden.
U kunt dan een nieuw geschil indienen. Het standpunt van de ondernemer wordt dan beoordeeld. Er komt opnieuw een deskundige kijken en eventueel oordeelt de bindend adviseur over het geschil. Als ...
Het komt voor dat een ondernemer wel de schikking of opgelegde verplichting is nagekomen, maar het is naar uw mening niet goed gedaan, terwijl de ondernemer vindt van wel. Als u samen niet tot een (an ...
Wij adviseren om bij de ondernemer waar u het product of dienst heeft gekocht kenbaar te maken dat u overweegt om een geschil in te dienen bij UitgesprokenZaak.nl. Er is namelijk een kans aanwezig dat ...
Stichting UitgesprokenZaak.nl behandelt geschillen over een koop op of na 1 januari 2020 bij een CBW-erkende woonwinkel. De stichting mag het geschil behandelen als de klacht is gemeld en, kort gezegd ...
U kunt bij iedere overgang naar de volgende fase besluiten om de zaak niet door te zetten. Alleen wanneer u een openstaande factuur in depot heeft gestort, wordt de zaak automatisch doorbehandeld ...
Het reglement kunt u hier vinden.
Klachten die in aanmerking komen voor behandeling via klachtregeling.nl zijn bijvoorbeeld: Klachten over arbodiensten, bijvoorbeeld over het gedrag van een bedrijfsarts. Klachten over de ...
Het bestuur van UitgesprokenZaak.nl heeft als taak om geschilbehandelaars aan te stellen, onafhankelijke deskundigen en onafhankelijke bindend adviseurs te benoemen.