Als de procedure naar uw mening niet goed is gevolgd, kunt u dit aan ons melden. Wij onderzoeken de klacht, nemen dit eventueel op met betrokkenen en als wij daartoe aanleiding zien, zullen wij verbet ...
Als u een bericht wilt sturen over een lopend geschil, dan vragen we u een bericht te versturen via het geschillensysteem. Als u een andere vraag of opmerking heeft, dan kunt u een bericht sturen ...
Nee, u kunt niet nog een keer hetzelfde geschil aanmelden bij UitgesprokenZaak.nl. U kunt nog wel een zaak bij de rechter aanmelden.
U kunt dan een nieuw geschil indienen. Het standpunt van de ondernemer wordt dan beoordeeld. Er komt opnieuw een deskundige kijken en eventueel oordeelt de bindend adviseur over het geschil. Als ...
Het komt voor dat een ondernemer wel de schikking of opgelegde verplichting is nagekomen, maar het is naar uw mening niet goed gedaan, terwijl de ondernemer vindt van wel. Als u samen niet tot een (an ...
Wij adviseren om bij de ondernemer waar u het product of dienst heeft gekocht kenbaar te maken dat u overweegt om een geschil in te dienen bij UitgesprokenZaak.nl. Er is namelijk een kans aanwezig dat ...
Stichting UitgesprokenZaak.nl behandelt geschillen over een koop op of na 1 januari 2020 bij een CBW-erkende woonwinkel. De stichting mag het geschil behandelen als de klacht is gemeld en, kort gezegd ...
Een ondernemer die feitelijk de (verkoop)activiteiten heeft gestaakt of failliet is, zal geen verweer (meer) voeren. Een evenwichtig oordeel over het geschil, op basis van hoor en wederhoor, is dan ni ...
Het reglement kunt u hier vinden.
Nadat u een geschil heeft aangemeld en de bevoegdheid en ontvankelijkheid is getoetst, wordt de ondernemer gevraagd om op uw stellingen te reageren. Hierna neemt de geschilbehandelaar contact op met b ...