29-11-2024
|
Slapen |
Geen verkeerd matras-advies, wel terechte klacht over te lange periode omruiling
|
Non-conformiteit, product anders dan gekocht
|
|
12-11-2024
|
Zitmeubelen |
Geen overmatige plooivorming in zitbank met relaxfunctie
|
Non-conformiteit, kwaliteit valt tegen/is anders
|
|
12-11-2024
|
Keuken |
In dit geval geen annuleringskosten toegewezen bij niet lukken inmeetafspraak
|
Annulering
|
|
11-11-2024
|
Meubelen |
Plooien en pilling bank normaal, maar zitkussenvullingen moeten worden vervangen
|
Non-conformiteit, kwaliteit valt tegen/is anders
|
|
01-11-2024
|
Zitmeubelen |
Onvoldoende waarschuwing voor mogelijke invloed lichamelijke situatie klant op leer
|
Non-conformiteit, kwaliteit valt tegen/is anders
|
|
28-10-2024
|
Zitmeubelen |
Slecht op te kloppen donskussens loungebank: prijsvermindering
|
Dwaling
|
|
24-10-2024
|
Meubelen |
Consument geeft ondernemer onvoldoende kans banken te repareren/vervangen
|
Non-conformiteit, kwaliteit valt tegen/is anders
|
|
23-10-2024
|
Keuken |
Ondernemer mag in dit geval geen bijbetaling vragen bij vervanging defect product
|
Non-conformiteit, kwaliteit valt tegen/is anders
|
|
23-10-2024
|
Sanitair/badkamer |
Badkamerverkoper blijkt ook verantwoordelijk voor installatiewerk
|
Non-conformiteit, kwaliteit valt tegen/is anders
|
|
22-10-2024
|
Keuken |
Ondernemer kan niet aantonen onderhoudsadviezen keukenfronten te hebben verstrekt
|
Non-conformiteit, kwaliteit valt tegen/is anders
|
|